Comments

  1. Serene images of the countryside.
    Very nice.

    ReplyDelete
  2. It is difficult to capture the full extent of the beauty of the backlight - sunlight shining through the grass leaves. My simple camera doesn't succeed!

    ReplyDelete
  3. Zo'n "backlight" foto is moelijk en je moet ook net geluk hebben.
    Het kan hele mooie resultaten geven, gewoon veel proberen en er zit altijd wel wat tussen.

    ReplyDelete
  4. Ja klopt. Het effect kan verasssend zijn, maar toch... ik vraag me heel vaak af wanneer ik dat soort dingen zie hoe het komt dat je zoiets moois nooit ziet op een foto of tv, maar alleen als je ze zelf meemaakt.

    Domme vraag eigenlijk, haha...

    ReplyDelete
  5. Nee, nee het is geen domme vraag, ik kan je er ook geen antwoord op geven, het is volgens mij een kwestie van geluk.
    I weet niet wat voor camera je hebt maar met handmatige instellingen kan je het verbeteren.
    Toch lukt het soms automatisch ook goed.
    Ik denk dat er ook nog geen camera is die het oog evenaart.

    ReplyDelete
  6. It makes a perfect greeting card.

    ReplyDelete

Post a Comment