colour me Turkey

I always wonder what they are thinking





Comments

  1. [OT] Hier nog even een aardige link voor je verdwenen logje.
    http://www.vpro.nl/programma/vrijegeluiden/afleveringen/14525208/

    ReplyDelete
  2. O dus je leest ze wel!
    Hij is niet verdwenen, hij staat in mijn concepten. Ik vond hem een beetje de lijn verbreken.
    Misschien volgend jaar.

    Nog off topiker: wanneer is de dertigjarige sterfdag van Gordon Brown eigenlijk? (Hij ziet er een beetje vergaan uit.) Wat een fascinerend lelijke man is dat.

    ReplyDelete
  3. Gordon Brown was de 'wizkid' achter de kabinetten van T Blair, maar op eigen houtje heeft ie voor last van zijn presentatie. Iets dat Melkert ook was overkomen als ie premier was geworden. Gelukkig heb je daar in NL verkiezingen voor nodig. Brown is er zonder een verkieizing gekomen en dat blijf ik vreemd vinden.

    En ja, ik lees ook hier maar heb niet altijd wat te melden. Wat dat betreft met ik geen punt-eneller, die er kaar steeds een fijn weekend toewensen. :-)

    Als je trackingsoftware gebruikt, dan zal die vertellen dat ik vanuit Nijmegen of Culemborg internet. Leuke steden, maar ik blijf toch liever in Alkmaar.

    ReplyDelete
  4. Nee, ik gebruik geen tracking software. Ik weet dus niet of ik bezoekers heb tenzij ze een berichtje achterlaten en dat vind ik eigenlijk wel prettig. Vaak zijn het sowieso bots. Zelf wilde laatst iemands "gastenboek tekenen" en ontdekte toen tot mijn verbazing dat ik vanuit Alkmaar aan het internetten was. Ik zit ook wel eens zogenaamd in Kinderdijk. Maar toen ik er over ging nadenken of ik precies moest invulen waar ik me bevond had ik er geen zin meer in en toen ben ik maar weggegaan zonder iets te zeggen.

    Gordon Brown lijkt mij een typische Schot, lelijk, wel enigszins charmant op een botte manier, doortastend, tactloos. Wij hebben het met Bos beter getroffen denk ik. Die is alleen maar lelijk en doortastend.

    ReplyDelete
  5. hey this is great. i like the purple and green :-)

    ReplyDelete

Post a Comment